┃ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ┃

Friday, November 03, 2017


Ο Νοέμβρης ήρθε και μαζί του ήρθαν και τα αγαπημένα του Οκτώβρη που μας πέρασε. Τα προϊόντα που ξεχώρισα τον προηγούμενο μήνα έχουν να κάνουν κυρίως με μακιγιάζ και skincare, αλλά θα δείτε και δυο fashion επιλογές που αγάπησα ιδιαίτερα!


Skincare

 Το facial spray με αλόη, βότανα και ροδόνερο είναι ένα από τα best seller προϊόντα της εταιρείας Mario Badescu. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί πάνω από το μακιγιάζ για να το φρεσκάρει, κάτω από την κρέμα ημέρας ή νύχτας για έξτρα ενυδάτωση, ακόμα και σε ξηρά μαλλιά για αναζωογόνηση και λάμψη. Εγώ λατρεύω να το χρησιμοποιώ μετά τον καθαρισμό του προσώπου μου, πρωί και βράδυ, πριν το σέρουμ και την ενυδατική μου για να "κλειδώσω" την ενυδάτωση που χρειάζεται το δέρμα μου. Μην το φοβηθείτε ακόμα και αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα, καθώς είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος. Στα plus του, το υπέροχο άρωμα ρόδων. 

 Το καναδικό brand The Ordinary έχει δημιουργήσει μεγάλο ντόρο τους τελευταίους μήνες, με τις beauty blooggers και scincare gurus να έχουν πάθει εμμονή και τα προϊόντα να εξαντλούνται μέσα σε λίγες ώρες στα σάιτς του εξωτερικού. Εγώ επέλεξα να δοκιμάσω το 100% Organic Cold-Pressed Rosehip Seed Oil, ένα ξηρό λαδάκι το οποίο αποτελείται από αντιοξειδωτικά, βιταμίνες A, B, D & E και Ωμέγα λιπαρά. Είναι ιδανικό για δέρματα με τάσεις ακμής καθώς βοηθά στην ανάπλαση ουλών και σημαδιών, των λεπτών γραμμών και ρυτίδων και απορροφάται σχεδόν αμέσως χωρίς να αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα. Μου αρέσει να το χρησιμοποιώ στο τέλος της βραδινής μου ρουτίνας, έπειτα από την κρέμα νυκτός.



Μακιγιάζ

 Το Cover│FX illuminating prime & set kit δεν το έχω αφήσει από τα χέρια μου από το Σεπτέμβριο που το απέκτησα. Το primer είναι πολύ ελαφρύ και απορροφάται αμέσως από το δέρμα. Το λατρεύω σαν βάση για τα full coverage foundations μου γιατί αφήνει να φαίνεται μια ελαφριά, φυσική γυαλάδα και η επιδερμίδα μου δεν είναι τόσο άτονη και ματ. Το setting spray σταθεροποιεί το μακιγιάζ τέλεια, αλλά θέλει λίγη προσοχή διότι αφήνει αρκετή λάμψη, σε σημείο που μπορεί να φαίνεστε σαν ντισκομπάλα.. Εμένα βέβαια κάθε άλλο παρά με ενοχλεί αυτό, όπως θα δείτε και παρακάτω!

Και πάμε στο foundation που έχει τρελάνει ελληνίδες και ξένες makeup lovers. Δεν είναι άλλο από το Wet n Wild photofocus foundation. Το βάζω στα αγαπημένα του Οκτώβρη καθότι είναι το makeup που χρησιμοποιώ καθημερινά τους τελευταίους δυο μήνες, αν και έχω μια έντονη σχέση αγάπης/μίσους μαζί του. Η ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥ!!!! Θυμάστε τις πλαστελίνες που παίζαμε μικρά;; Εεε προσθέστε μαζί και τη μυρωδιά της μπογιάς χρωματοπωλείου και θα έχετε την πλήρη εικόνα. Τη βρίσκω ανυπόφορη όταν το απλώνω στην επιδερμίδα μου, αν και εξασθενεί σχεδόν αμέσως. Στα μείον του θα προσέθετα ότι δεν είναι πλήρους κάλυψης, αλλά μέτριας που χτίζεται.

To δεύτερο από τα τρίτα προϊόντα wet n wild που βρίσκονται στα αγαπημένα του μήνα είναι ένα πινέλο πούδρας . Είναι απίστευτα απαλό, φουντωτό αλλά με σχετικά φλατ κορυφή και με βολεύει απίστευτα για τη χρήση των bronzer μου. Κοστίζει μόνο 3,99 ευρώ και είναι σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.



Αν μου ζητούσαν να διαλέξω και να χρησιμοποιώ μόνο ένα προϊόν μακιγιάζ για όλη την υπόλοιπη ζωή μου, θα διάλεγα σίγουρα το highlighter. Αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της beauty ρουτίνας μου και πάντα πείθω τον εαυτό μου να πιστέψει στην ψευδαίσθηση ότι κάθε highlighter είναι ξεχωριστό. Τι, όχι;;; Ένα δεν είναι ποτέ αρκετό. Τα δύο προϊόντα που χρησιμοποιούσα λοιπόν ανελλιπώς όλο τον Οκτώβριο ήταν η Alchemist Holographic Palette της Kat von D (έρωτας) και το Rodeo Drive highlighter της Ofra Cosmetics (μεγαλύτερος έρωτας).

 

 

Δυο προϊόντα χειλιών που αγάπησα πολύ μέσα στον Οκτώβριο ήταν το perfect pout gel lip liner της εταιρείας wet n wild στην απόχρωση gone burgundy, ένα απίστευτα κρεμώδες μολύβι χειλιών με φοβερή απόδοση και το matte lasting lipstick της Seventeen στην απόχρωση 12.


 

left to right: gone burgundy lip liner, No12 lipstick

Fashion 



fishnet tights from TEZENIS
faux fur sweater from bershka 
ripped jeans from ZARA

xoxo

You Might Also Like

0 σχόλια